Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

 

Indien u een klacht heeft over een van onze producten, de levering van uw bestelling of de aftersales, kunt u contact met ons opnemen. Hierin wordt een onderverdeling vermaakt aan de hand van de aard van de klacht.

Mankement of ontbrekend onderdeel

Indien het een mankement of een ontbrekend onderdeel van een product betreft, verzoeken wij u om een mail te sturen met een duidelijke omschrijving naar: info@xxlspellen.nl.
Onze Service Afdeling zal vervolgens uw klacht in behandeling nemen om z.s.m. tot een oplossing te komen.
Onze service afdeling zal u binnen uiterlijk 3 werkdagen een inhoudelijke reactie geven.
Elke ontwikkeling omtrent een serviceaanvraag zal worden gecommuniceerd aan de klant.

Levering

Indien het een klacht betreft m.b.t. de levering van uw bestelling, kunt u contact met ons opnemen via het volgende e-mailadres: info@xxlspellen.nl

Aftersales

Indien het een klacht betreft m.b.t. de aftersales, kunt u contact opnemen met ons via het volgende e-mailadres: info@xxlspellen.nl

Mocht uw klacht niet een van bovenstaande inhouden, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: info@xxlspellen.nl
U kunt ons ook altijd bereiken op het volgende telefoonnummer: tel:+31 6 57 19 29 97 (bereikbaar van 9:00 tot 12:00 & 14:00 tot 17:00) Doorgaande zullen wij uw klacht binnen uiterlijk 3 werkdagen in behandeling nemen.

Geschillencommissie Thuiswinkel
Indien een ingediende klacht niet naar tevredenheid door ons wordt opgelost, verwijzen wij u naar de website van de geschillencommissie: www.sgc.nl